Klubmodul henter siden
Generalforsamling 2018
Tilmeldingsfrist er overskredet

Til medlemmerne af Haveforeningen Syvendehus

Ordinær generalforsamling april 2018

 

Herved indkaldes til generalforsamling søndag den 29. april fra 11.00-15.00

Sted: Kridthuset på parkeringspladsen.

Dagsorden

a.      Valg af dirigent

b.     Valg af referent

c.      Nedsættelse af stemmeudvalg

d.     Bestyrelsens beretning klik her

e.      Forelæggelse af revideret regnskab og evt. revisionspåtegning til godkendelse.  Klik her for Årsrapport 

f.       Forelæggelse af budget og beslutning om evt. regulering af medlemskontingent og optagelsesgebyr Klik her for budget 2018

g.      Forelæggelse af ordensreglement til godkendelse og beslutning om bestyrelseshonorarer og afgiftsstørrelse  Klik her for gældende Ordensreglement, Praktiske oplysninger og Vedtægter

h.     Behandling af indkomne forslag. Klik på farvet markering.

 
Forslag vedr. høringssvar til lokalplanforslag

- Forslag til generalforsamlingen vedrørende høringssvar til lokalplan (have 26) ( Dokument 1, Dokument 2, Dokument 3, Dokument 4)

 Forslag vedr. håndtering af overfladevand

- Forslag vedrørende fjernelse af overfladevand fra have nr. 64, 65 og 66 (have 66) (Dokument 5, Dokument 6)

- Forslag om afsættelse af 30.000 kr. til dræn fra have 24, 25, 51 og 52 (have 25) (Dokument 7)

 

Forslag vedr. spildevand

- Forslag til regulering og registrering af udledning af spildevand og kloakvand (have 27) (Dokument 8, side 2)


Forslag vedr. brændeovne

- Forslag om regulering af brændeovne (have 6 og 48) (Dokument 9)

- Forslag til ændret praksis og regler for brug at brændeovne (have 27) (Dokument 8, side 1,2)

- Tilføjelse til § 9 i vedtægterne (have 25) (Dokument 10)

 

Forslag vedr. fartgrænser og vejbump

- Forslag om indkøb af vejbump (vejudvalget) (Dokument 11)

- Forslag om indkøb af vejspejl (vejudvalget) (Dokument 11)

- Forslag om at sætte farten ned til 10 km/t (vejudvalget) (Dokument 11)

- Forslag om ophævelse af fartgrænser (have 27) (Dokument 8, side 3)

 

Forslag vedr. kontingent og særlige afgifter

- Forslag til kontingent forhøjelse (have 27) (Dokument 8, side 2)

- Forslag om brugerbetaling for bilkørsel i vinterhalvåret (have 27) (Dokument 8, side 3)

 

Forslag vedr. ordensreglement

- Forslag om Tilføjelse til Ordensreglement (have 25 og have 35) (Dokument 10)

- Forslag om Tilføjelse til Ordensreglement (have 27) (Dokument 8, side 3)

 

Forslag vedr. fællesarbejde og brug af Kridthuset

- Forslag vedr. fritagelse og udeblivelse fra fællesarbejde samt brug af Kridthuset (bestyrelsen) (Dokument 12)

- Forslag til ordensreglement i afsnittet Fællesarbejde (have 25 og have 35) (Dokument 13)

 

Forslag vedr. Kridthuset og parkeringspladsen

- Forslag om at vi finder penge i budgettet til at færdiggøre huset udvendigt samt parkeringspladsen som planlagt (have 25 og have 35) (Dokument 13)

Forslag vedr. kloakering

- Forslag vedr. opsparing til kloakering (have 25) (Dokument 14)
 

i.       Valg til bestyrelse mv.

1.      Formand for 2 år : Martin Frandsen, have 23. Ikke på valg.

2.      Kasserer for 2 år: Poul Collemorten have 58. På valg. Genopstiller.

3.      Bestyrelsesmedlem for 2 år: Maria Kamilla Larsen, have 77. På valg. Genopstiller.

4.      Bestyrelsesmedlem for 2 år: Judith Pandrup, have 25. Ikke på valg. Fratræder af personlige årsager.

5.      Bestyrelsesmedlem for 2 år: Emil Gary, have 66. På valg. Genopstiller.

6.      2 suppleanter for 1 år: Freja Dahl Kofoed, have 22. Genopstiller. Christian Skouborg, have 56. Genopstiller.

Af tekniske årsager mangler resten af indkaldelsen. Se de fulde indkaldelse klik her

Tilmeldte
Tilmeldingsfrist
29.04.2018
Tidspunkt
29.04.2018 kl. 11.00 - 29.04.2018 kl. 15.00
Sted
Kridthuset, Gl. Klausdalsbrovej 587
Pris
0,00 kr.
Du har efterfølgende mulighed for selv at rette din tilmelding eller afmelde dig, under 'Mine tilmeldinger'