Vej- og stinavne forslået til sommerfesten 2019

28.08.2019
  13:34
Kære Naboer og Venner,

Et af indslagene til sommerfesten 2019 var forslag om kaldenavne til vores vej- og stinavne.

Forslagene var mange. For at andre end festdeltagere kan deltage i debatten og komme med nye forslag er denne kategori oprettet i dette Forum på vores hjemmeside.

Her er forslagene fra sommerfesten til nye vej- og stinavne:

Tema Indkørsel Sti Rytterhaven Sti mosen Sti Tryg Sti nord
Kærlighed Vennevej/stien Vennevej/stien Turdelduevej/stien Amourvej/stien Kærlighedsvej/stien
Noget med 7 7-9-13 Boulevarden De syv små dværgesvej Syvsoverstrædet 7 Kabalevej 7 Mile stien
(om) veje Omvej Omvej Blind vej Genvej Smutvej
Bær Solbærstien Kirsebærstien Brombærstien Hindbær stien Blåbær stien
Blomster Valmuen Rosenstien Kløverlunden Svokmærkevej Syrenvænget
Blomster Solsikkevej Solsikkevej Tulipanvej Anemonevej Rosevej
Planter Stilkvej Stilkvej Bladvej Blomstervej Frugtvej
Dyr i området Rævegaden Rævegaden Tudsestien Solsorte alle Pindsvinevænget
Natur Stjernen Jorden Solen Regnbuen Bølgen
Natur Kystvejen Kystvejen Solstien Ådalen Parkvej
Natur Blomstervej Blomstervej Rosenvej Bonderosevej Firkløvervej
Rummet/Planter Jupiter Boulevard Jupiter Boulevard Jordstien Mars Alle Venus Vænge
Intet tema Stjernen Jorden Solen Regnbuen Månen
Intet tema 7Hus stien 7Hus stien Sømosestien Trygstien Kridtstien
Intet tema Regnbuestien Regnbuestien Solstien Stjernestien Månestien

Svar på tråden, hvis du vil kommentere kaldenavnene eller komme med nye forslag. De skal helst indeholde sti- og vejnavne for alle fem stier. Sidste frist er den 31. januar 2020.

Fra 1. Februar til 1. Marts kan man stemme om de bedste forslag. De tre forslag som får flest stemmer bliver sat til afstemning til generalforsamling år 2020.

Her kan du se om dit indlæg til sommerfesten er oprettet korrekt og om der skulle være misforståelser:    https://syvendehus.klub-modul.dk/cms/Clubsyvendehus/ClubImages/Vej%20og%20stinavne/stinavne.pdf    Kopier og sæt ind i din browser.

På vegne af bestyrelsen,
Poul Collemorten

Martin S. Frandsen

14.09.2019